Tema: Re: Kur superka kondikus ?
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-24 21:19:07
Levas rašė:

> Aisku ir dabar yra burtininku ir stebuklingu metalu pardaveju. Taciau
> jei kas nors egzotisko, tai iskarto analize ir jokiu lala. O beto,
> egzotika jau visa zinoma, tik sukasi ratu ir vel ateina per kita
> perekupa. Padirbiniu buvo ir yra dabar. Taciau supirkimas visiskai
> legalus, su sutartimis ir asmens kodais, tai kaip irgi atbaido
> nesamones. O ir netikslia express analize galima greitai pasidaryti-
> iskarto matosi jei nuplaukia nuo normos.

Be kaip tu suseksi, gi viskas vis tiek į vieną maišą keliauja. Jei aš
tau 10% gerai padirbto fufelio į porą kg primaišysiu, ir viskas, tu jau
leki ir mano galų beveik nėra (nes rezultatą gausi tik po to, kai
parduosi, analizę padarysi ir žiū, reikės spėlioti ar čia nuo normos
nukrypo ar kas pridirbo ir kaip dabar žinoti kas?).
Kaip jau sakiau, tos pačios žalios KM'kės buvo labai skirtingos (už
vienas gali gauti gerokai daugiau, nei už kitas). Tikrai skirtingos. Tai
kai aš matau visus žalius krūvoje, tai kyla tokia mintis: arba
natūraliai vaikšto taip palankiai atsitiktinai susimaišę (tokios daugmaž
jūsiškės normos ribose), arba jūs realiai su nemenka atsarga užsidėję.
Ką tuo noriu pasakyti, kad geriau nutuokiant kur ko yra, įmanoma gauti
daugiau, nei pagal jūsų normas arba realiai apsimoka daryti analizę, net
už savo pinigus. Kiek ji beje kainuoja?
Ir nesupratau kokios ten problemos su Pd oksidu; spektrografai nemato?