Tema: Re: Kur superka kondikus ?
Autorius: Levas
Data: 2012-05-24 19:48:19
> Nes iš tikrųjų, tai reikėtų priimti, sulydyti, daryti tyrimus ir tik
> tada pasakyti, kiek tau galima sumokėti. Gal taip ir daroma nūnai
> (atsirenkama keliasdešimt gramų atsitiktinių, ir vietoje daroma
> apytikslė analizė?)

Galima padaryti ir analize, tik ar sutiks pardavejas apmoketi analizes kaina? Ypac didelis bybis su tai zaliais kondikai, nes dalis paladzio juose oksido pavidale ir dazna Lietuvos laboratorija nesugeba jo nustatyti- nustato tik kondiko metalinio paladzio kieki.
Siuo metu mes biski buriam su baisia technika (mano www jau aprasytas spektroskopas ir dar nepaleista krosnim) ir manau neuzilgo sugebesim labai tiksliai pasakyti paladzio kieki kondiko medziagoje.

Beja, tiek tyrimai kurie naudojami auto katalizu matavimui, kondikui NETINKA, jei kas bandys irodyti tai zinokit jis dalbajobas :)

--
Bye, Levas