Tema: Re: Kur superka kondikus ?
Autorius: Levas
Data: 2012-05-24 21:51:55
> Be kaip tu suseksi, gi viskas vis tiek į vieną maišą keliauja. Jei aš
> tau 10% gerai padirbto fufelio į porą kg primaišysiu, ir viskas, tu jau
> leki ir mano galų beveik nėra (nes rezultatą gausi tik po to, kai
> parduosi, analizę padarysi ir žiū, reikės spėlioti ar čia nuo normos
> nukrypo ar kas pridirbo ir kaip dabar žinoti kas?).
Nu kad nepila i viena maisa kol nepatikrina. O siaip, tai kondikai nera toks didelis biznis kaip atrodo. O beto manau antkainis padengia galimus nukrypimus. Daugiau tu kondiku prilupa darbininkai cia vietoje ardydami kokius prietaisus. Is atomines tokiu prabangiu PCB atveze... vax vax.
O ir siaip, nesa kondikus lupinetus, skirtingo nominalo asorti. Jei pasitaikytu nuliovi, tai tikrai niekas netiketu pasaka apie dieduko sukauptus 10kg kondiku.

> Kaip jau sakiau, tos pačios žalios KM'kės buvo labai skirtingos (už
> vienas gali gauti gerokai daugiau, nei už kitas). Tikrai skirtingos. Tai
> kai aš matau visus žalius krūvoje, tai kyla tokia mintis: arba
> natūraliai vaikšto taip palankiai atsitiktinai susimaišę (tokios daugmaž
> jūsiškės normos ribose), arba jūs realiai su nemenka atsarga užsidėję.
> Ką tuo noriu pasakyti, kad geriau nutuokiant kur ko yra, įmanoma gauti
> daugiau, nei pagal jūsų normas arba realiai apsimoka daryti analizę, net
> už savo pinigus. Kiek ji beje kainuoja?
Neapsimoka. Pas mumi dar nedaro vietoje, siuncia kazkur kitur. Nebent bulvinis maisas. O kaip kaina skauciuojasi tai labai paprasta- yra fabrikai kurie superka, jie ima uz perdirbima, ir pasako kiek gaunasi. Viena karta perdirbti, paziuri i skaiciukus, skaiciuoji kad tau apsimoketu. Cia kai zmones ismoksta skaiciuoti metalu birzu kainas, daznai pradeda savais skaiciais manipuliuoti, taciau uzmirsta kazkaip paskaiciuoti mokescius, transportus, perdirbimus, draudimus. Ir pradeda galvoti apie kosminius uzdarbius. Taip uzdirbti galima, bet tik nuo didelio kiekio. Kitur- psssh.

Siaip, teoriskai, geriausia kaina butu kondikus perdirbus iki metalo lydinio lygio. Homogeninio, ir pageidautina daugiau nei keliu % koncentracijos. Tada lengva pasiskaiciuoti ir paciam kiek gausi. Tiesa pisliavos daug, ypac jei norisi oksida paimti.

> Ir nesupratau kokios ten problemos su Pd oksidu; spektrografai nemato?
Neisstraukia is keramikos kad pamatyti- oksidas netirpsta kogero niekur isskyrus HF. O jei daryti rentgeno fluorescencine, tai ta kondika reikia iki pudros sumalti. Realiai mikronines pudros, kad atsidengtu viskas. Taciau tokia analize nera labai tiksli, kai kalba eina apie 3 ar 4 skaiciu po kablelio. Ir yra visokiu niuansu- auto katalikams softas labiau pritaikytas, o del kondiku prietaiso gamintojai nelabai ir stengiasi padaryti ka nors gero. Davem kazkada inov-exui pavyzdzius kai buvo atvaziave, bet nieko gero jie taip ir nepadare. Siaip ispindejo, kai juos olympusas nupirko.
Nera XFR tikslus kaip CSI serialai rodo :)

--
Bye, Levas