Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-27 19:37:12
Ash nesu ish esmes priesh bendra katila nusistates. Bet skirstyt savo rizika
ir savo nuosavybe bevelyciau savo noru, o ne kieno nors verciamas. Juolab,
kad dabar esantis katilas yra akivaizdzhiai ydingas.
Ir kazhin kodel tuos brolius lietuvius reik laikyt tokiais jau visai
nabagais, ir bejegiais savim pasirupint. Kartonkiu po puse limono fone tos
medicinos paslaugos gal ne tokios jau ir brangios. Na jei bent truputeli
galvojant i prieki.