Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-27 18:36:32

> Ishsisukineji. Jei per savo gyvenima suneshi i katila n babkiu, o paimsi
> ish jo x kartu daugiau - bus chaliava. Gal paimsi ir mano pinigus (nors
> ash ju ir nenorejau ten det). Cia yra gudruoliu filosofija, menas
> pasinaudoti kitu saskaita.

Ash ineshu pinigus X ir savo rizika jais nepasinaudoti. Nes pagal tavo
logika, betkoks draudimas chaliava.
O kad tu nori ar nenor - man dzin. Sakykim, kad mes lietuviai - visi kaip
broliai (gi gi gi). Ir sakykim, ash matau,kad mano brolis viska ka uzdirba
isleidzia ir neatsideda arba nesidraudzia tokiam atvejui, jei smarkiai
susirgs arba senatvei. Jeigu tai tikrai mano brolis ir jeigu ash ji tikrai
myliu, nuosirdziai sakau - jei turesiu galimybe kas menesi per jega
atimineti dali jo pajamu ir atideti butent tokiems jo preikiams, taip ir
darysiu. Nesvarbu, kad jis visiems eis ir rekaus, kad ash apipleshineju
tikra broli. Man px  - nes man nenusispjaut, kaip jis gyvens susirges, arba
kas juo rupinsis, kai jis dus nuo plauciu vezio.