Tema: Re: Medicinos savikaina kur tipo - "ash viska pats apsimokesiu"
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-26 14:53:23

"Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message
news:h7372b$m0c$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesakau kad man tas pats. Bet ish esmes jie siulo man paslauga. Ok, jei
> man ji reikalinga - ash perku ja, nereikalinga - neperku. Ar ish santaupu,
> ar lobi radau, ar su draudimo pagalba - neesme. Bet tas variantas, kai man
> paslauga nereikalinga ir ash jos neperku - matote netinka. Reikia
> pasitelkt galingus dedes ir mane priverst moket uzh uzh ta paslauga
> vistiek.

Taip - galingi dedes privers. Tik ar visada tai neteisinga. Sakykim
isvaziavai su desimt dedziu i zvejyba, gyvenat palapineje o pas tave viena
pora kojiniu, kurios trecia diena pradeda smirdeti. Tau gerai, bet dedes
ateina pas tave ir sako - arba perki ish musu pora nauju kojiniu arba varai
miegoti i atvira kosmosa. IMHO - sazininga.

Tas pats pavyzdys su privalomuoju draudimu. Man netinka variantas, kad i
mane atsitrenkes asmuo bus neapsidraudes ir kad tai jo reikalas ish kur jis
su manim atsiskaitys. Kai jis neturi kaip tai padaryti, tai jau pasidaro
nebe jo, o mano problema.