Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: Rugpjutis
Data: 2009-07-21 15:44:53
Cia daugelyje saliu tokia praktika, juokauju.
Bet jei rimtai, tai cia kaip su baudomis pvz vakaruose - paskyre bauda,
reikia sumoketi ir rasyti apeliacija, jei bauda buvo paskirta neteisetai -
pinigus grazins.
Beda ta kad jei apeliuosi baudos nesumokejes - isieskos keliskart didesnius
pinigus per kokius nors anstolius ir grazins neteisetai paimta bauda... :-)