Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-20 10:54:29
Reikalas tame, kad... protestuot ėmė tie, kuriem 2800 bloga suma (uzdirba
daugiau),
t.y. tie kurie pajegus susiorganizuot patys ir atsaką i tokius veiksmus
sugalvot.

Tie, kuriem 2800 nebloga suma (uzdirba maziau) i protestą greiciausiai
neatvyko... Kaip ir nebuvo del ko.

Atitinkamas visuomenės segmentas - atitinkama Seimo reakcija.