Tema: Re: Del motinystes pasalpos
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-07-16 17:22:26
Supranta visi, kas kada ir kaip su tais vaikais.

Mane labiausiai papyktino tai kad teveliai nusprende hyperbolizuoti
situacija, kaip visada tevai daro. Siule sumazinti iki 2800 LT lubas,
tai nuejo prie seimo su uzrasais "Atimate viska, paimkit ir zaislus".
Atsiprasau, kad manau, kad 2800 LT nebloga suma. Gal kaikuriems tai yra
labai maza suma.

O dabar turim ka turim. Prastejancia ekonomika, tiketis kad teveliam
nemazes ismokos, tai kvaila.