Tema: Re: Nauja knyga lietuvių kalba: Murray N.
Autorius: buran
Data: 2009-02-26 09:21:04
Teorija apie mėsos valgymo naudą tigro ir stirnos požiūriu - kuri būtų
teisingesnė?

Ir dar: yra labai daug ekonominių mokyklų ir teorijų: neatsimenu, kad
kažkuri būtų sakiusi, kad ji ne pati teisingkiausia. Nors dažnai jos
tiesiogiai prieštarauja viena kitai. Tiesiog jos už pagrindą priima
skirtingas vertybes ir dažnai apskritai tarpusavyje neturi sąlyčio
taškų.

O apie balsavimą pinigine: manau Lenkija sugebėtų nupirkti didesnę
armiją už Lietuvą. Ar tai, kad ji užimtų Lietuvą būtų teisingas
balsavimas pinigine?

Dex presented the following explanation :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net