Tema: Re: Nauja knyga lietuvių kalba: Murray N. Ro
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-25 23:29:49
Doc wrote:

> Sorry, bet nebesuprantu ar mes čia Rothbard'o knygutę ir joje išdėstytą požiūrį į pinigus aptarinėjam ar apie gyvenimą pasikalbėt bandom?
fleimas cia, tai kalbam kaip visada ne i tema..

> Jei teiginio "na bet tai vistiek grynai teorinis vienos ekonomikos mokyklos fanatizmas" pavadinimą neargumentuotu laikai nepagrįstu fanatizmu - sorry, diskusijos tikrai nebus.
as nelaikau tavo teiginio nepagristu. taip, mano pasakymas yra visai
neargumentuotas, jau pradzioje sakau IMHO - tai yra tik mano asmenine
nuomone, todel prasau manes uz tai nebausti ir ant manes del to nepykti.

> Tą jau supratau. Tik kad diskutuoti be argumentų deja nemoku.
Yra ne visai taip - nemoki diskutuoti del to, kad nepriimi kitu zmoniu
teisingu argumentu. visus oponentu isdestytus teiginius ir argumentus
iskarto bandai sumalt su sudais ir vadini ne argumentais, aiskini kad
cia nei vienas argumentuotai sneketi nemoka.

> Ačiū už patarimą, bet esu skaitęs pačių įvairiausių ne vieną (dešimtį), tad gal susilaikysiu.
Tai jei esi skaites, tai tikrai dar karta manau, kad tavo poziuris i
konkreciai sita sriti yra fanatizmas, nekreipiant demesio i aplinkinius
dalykus, nesiklausant kitu destomu teiginiu bei argumentu ir tik rekiant
kad jus neteisus nes jus neteisus, o va mano teiginiai yra teisingi nes
as tik vienas zinau kas yra teiginiai, pagrindimas, argumentai ir taip
toliau.

> --
> Doc
beje, kazkaip truksta kokio nors atsakymo i likusia teksto dali. kodel?