ok, giliai nesikapstant teorijose. is paprasto vartotojo puses. palygink du produktus: Borjomi ir Rasa. ju reklama, ju vardas, asociacijos ir kt.. gal tai pades suprasti, apie ka as? ;) "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:j56rtr$kf4$1@trimpas.omnitel.net... > > "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message > news:j56rem$jkq$1@trimpas.omnitel.net... >>o tai kam tada isvis rasyt, jei net nezinai, ka rasai? >> Nepyk, bet nebematau prasmes test diskusijos :) > > taigi viska aiškiai parašiau: rašau iš vartotojo pusės. > reklamų specialistai prisikuria savo teorijų, paskui šventai tiki, kad > vardas tinka ar netinka, > o vartotojui visa tai dzyn. to dar betrūko, kad švarumas su kažkokiu > purvinu gręžiniu asocijuotųsi. >