Tema: Re: omnitel fioletinis - nes jau amen?
Autorius: Ruta
Data: 2011-09-02 18:18:10
Tu labai geras pavyzdys, kad asociacijos ne visiems vienodos.

Man, savaime suprantama, kad rasa asocijuojasi su gaivumu. Ir su
_ypatingu_ švarumu, nauja energija (=> sveikatingumas). Ir tos
asociacijos kyla ne tiek vien tik dėl rasos, o dėl aplinkybių, kuriomis
rasa krinta.

O vanduo namie per filtrą.... Galėčiau prilipinti jam įvairių epitetų,
bet tik jau ne "gaivus".