Tema: Re: omnitel fioletinis - nes jau amen?
Autorius: jz
Data: 2011-09-06 09:41:10
o dabar atsidaryk www.rasa.lt - atkreipk demesi i imones loga. atkreipk
demesi i vandens aprasyma ir prezentacija.
cia tik geriamas ar mineralinis vanduo?
tas gydomasis vanduo - ir RASA - visiskas bullshit. man tik gaila ismestu
pinigu, kai ziurint i ilgalaike perspektyva zenklas be ateities arba jis
tures diferencijuotis ir pereiti tiesiog prie gaivaus geriamo vandens.
bet gydomasis mineralinis vanduo ir pavadinimas RASA - nesamone!

Jau vien VYTAUTAS, BIRUTE... visa galva auksciau..

Siaip vienas is pavadinimu koks butu - DRUSKENIS. jei taikant i LT rinka :)

Is esmes galvociau apie pavadinima, kuris tiktu ir uzsienio rinkoms. nes tai
yra ateities perspektyva.. juolab, kad pats mineralinis vanduo kaip
produktas yra geras.