absoliucios tiesos nera. bet tai, kas parasyta - yra tiesa. tai yra ciniskas britiskas stilius. bet reikia moket issifruot, ka jie tuo nori pasakyti. esme tame - kad prekinis zenklas - tai ne tik logo. tai yra visuma. brando ivaizdi kuria viskas - darbuotojai, aplinka, aptarnavimas ir visada kita, kas vyksta toje imoneje. taip susikuria prekinis zenklas, jo verte ir ivaizdis. "Jesus" <jesus@zebra.lt> wrote in message news:iufvnm$1ti$1@trimpas.omnitel.net... > kadangi gincijates apie prekinius zenklus, imetu labai nebloga > straipsniuka > truputi su cinizmu bet absoliuti tiesa > http://blogs.hbr.org/pallotta/2011/06/a-logo-is-not-a-brand.html > > Jesus > > > "jz" <jz@nomail.lt> wrote in message > news:iu1ft8$341$1@trimpas.omnitel.net... >> investavo i prekini zenkla 20 metu. milijonai.............. vejais. >> zluges vardas. pakeistas i fioletini. dabar bus kitaip. >> tas kitaip - tai kaip? >> Visiskas amen? >> >> Buvau blogos nuomones apie omniteli pastaruosius metus. galvoju - va, >> kazkas naujo. Nusprende keist prekini zenkla, atsinaujint, atnaujint >> poziuri i klienta ir paslaugu kokybe. >> Bet pabandzius nusiusti uzklausa.. - rezultatas nekoks. Nesugebejo net >> atsakyti i konkretu uzklausima. >> >> Ir dar tas sukis - "pirmiausia jus". Geri ketinimai kartais tiesiog >> nesugaba pavirsti realybe.. >> >> Gaila, man ju. Turi visas salygas but lyderiais, bet nelabai turbut yra >> proto ir potencialo tai igyvendint. >> >> o ka jus apie tai manot? >> > >