Tema: Re: Inside job
Autorius: Alvidon
Data: 2011-05-24 20:57:32
Ai, nu tai googlius man jau pasakė kas tas Gragūns,
ale aš per senas visokiems repams...
Juolab kažkaip mano požiūris į repą išlaikė išbandymus laike:
tai popsas, prastuomenės "kultūra", aš gi beveliju maitintis
išpindėjusia elitine kultūra, man ji skanesnė (dėl skonio
nesiginčyjama, nors mūsuose vis dar taikosi muštis dėl jo...).