Tema: Re: Inside job
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-23 23:39:03
Galima sutikti su dauguma tavo ishsakytu minciu, tik viena dalyka as
matau siek tiek kitaip, dulkina ne protingesni kvailesnius, o godesni
nuosaikesnius ir tiek.
Jei gerai paziuresi nieko chytro tose machinacinese schemose nera,
tiesiog kai kuriems zmonems ant tiek pofig, jog tie finansinio ir
politinio pasaulio neandartalieciai pasiukaudami ir mojuodami kuokomis
lipa per musu galvas... gedinga? taip ir net labai, o vistik pasijudinti
ir keisti situacijos niekas nenori.