Tema: Re: Inside job
Autorius: svk
Data: 2011-05-24 16:31:41
Ko jūs čia tuos filmus "holivudinius" žiūrite, geriau aplink
apsidairykit ir pagalvokit, ką su mūsų wallstyto analogais daryti
reikia. Va vakar paskaičiau IQ žurnaliuką - straipsnis apie žemės
reformą, tai labai įstrigo mintis, kad visi žino, kad visas žemės
gražinimas yra labiausiai korumpuotas ir vien apgaulėmis paremtas. Žemė
buvo į kairę ir į dešinę dalinama saviems ir pinigingiems, bet
negrąžinama teisėtiems paveldėtojams juos net atvirai apgaudinėjant,
tačiau kaip visada - niekas nenuteistas (išskyrus porą žemėtvarkininkų),
nes jei pabandyti paanalizuoti visą situaciją kiek atidžiau - va čia
pagrindinė vinis - bus pajudinta ir paminėta labai daug garsių ir žinomų
pavardžių! Dėl to niekas to nedarys. Tipo gyvename teisinėje ir
demokratinėje valstybėje, kurioje yra ginamas ne įstatymas, ne
konstitucija, o "garsios ir žymios pavardės". Va taip va. Todėl ir Obama
po "Change" šūkių apsikarstė tais pačiais "Inside job" pagrindiniais
herojais - patarėjai ir kiti. Tik man dėl LT labiau pikta ir skauda.