Tema: Re: Inside job
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-24 19:44:00
Nu neprivalai, bet anas labai taskesi cia apie zmones kuriems minimumo
uztenka, nors tiesa sakant tokie kaip Uzkalnis pastoviai gaudavo i
dantis uz filosofinius nusisnekejimus po antros cierkos, kokioj nors
inteligentsikesneje studentu pjankeje, kiek man jaunysteje yra teke
dalyvauti.

va pasigrozek.

http://www.lrytas.lt/-13062086851304663949-varguoli%C5%B3-svajoni%C5%B3-skurdas-programuoja-blog%C4%85-gyvenim%C4%85.htm