Tema: Re: Lietuva ketina parduoti 18 mlrd. litu vertes turta. Ka manote?
Autorius: abc
Data: 2010-07-20 23:14:58
labas rytas, ale visai nesigaudai situacijoje. neturiu po ranka tiksliu
Lietubos banko skaiciu, bet is atminties: tie braskiu ravetojai ir seneliu
priziuretojai sunesa kasmet stabiliai po 2 milijardus litu i Lietuvos
biudzeta (vien perlaidu). O kur dar zmones JAV/Europoje normaliuose darbuose
ir savo versluose, uzdirbantys simtus tukstanciu i metus? Verta pirma su
jais tartis, jei nepavyks pigesniu palukanu sutart tai bent zinosim, kad
kapitalas nuses savu rankose (zmoniu, kurie nores ateityje savo salyje
gyvent) ir tuo paciu judint situacija i teigiama valstybei puse.