Tema: Re: Lietuva ketina parduoti 18 mlrd. litu vertes turta. Ka manote?
Autorius: abc
Data: 2010-07-20 02:28:16
As jau esu daves recepta, kaip galima sekmingai valdyti nacionalini turta.
nematau reikalo kazkam kitam atiduoti galimybe pasitvarkyti ir uzdirbti
pelnus, jeigu tai galima padaryti valstybiniu lygiu. Del privaciu
investuotoju nesu pries tai is principo. Bet esu pries uzsieniecius (man tai
asocijuojasi su noru padaryti ‘quick fix’ – bet ne optimaliausiu sprendimu
ilgojoje perspektyvoje). Nes uzsienietis tik ismels ir pabegs, o gyventi cia
mums teks. Ir tam, kad sekmingai gyventi pagebusius uzsieniecius reikes
keisti naujais atbegeliais (tik taip sekmingai gali gyventi valstybe).
Siandien jokiu garantiju nera, kad pavyks tai atlikti artimaisiais 10 metu,
nes pinigu mase tik pradejo trauktis ir ta jaucia visi. Dar pajus kai i
isibeges rimtos JAV vartojimo palaikymo/nemokumo problemos, keliancios
gresme visiems finansiniams santykiams pasaulyje.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i212u8$5ou$1@trimpas.omnitel.net...
> Man nėra jokio skirtumo - vietinis ar lietuvis, rūpi tik kuris didesnę
> naudą duos (ar mažiau nuostolių >pridarys). Kai valdo valdininkas - tai
> naudos žiūri dažniausiai tik sau, įmonė dažnai ne pelninga, o
>  >nuostolinga, o tuos nuostolius dengia mokesčių mokėtojai. Kai valdo
> privatus verslas - turi suktis, kad >būtų pelningas, o mokesčius moka į
> biudžetą. Apie visokius monopolijų reguliavimus čia nerašysiu - tai >kitas
> klausimas.
>
> Kas dėl Orlen'ų, tai, kiek girdėjau, šiuo metu MN dirba į minusą, o
> [...]

O Tu ka, nesusipazines, kad PKN Orlenas yra 27.52% valdoma lenku
valstybines?