Tema: Re: PVM klausimas
Autorius: Ruta
Data: 2009-01-19 18:50:18
Nu nėra taip parpastai. Jeigu ūkio subjektas yra PVM mokėtojas, jis
negali taip imti ir išrašyti sąskaitos su 0 PVM tarifu _ne_ PVM mokėtojui.

Taip kad sąskaita _ne_ PVM mokėtojui turi būti vienareikšmiška _su ne
0_PVM, tik va čia prasideda niunsai:

1. Kadangi tai yra _paslauga, suteikiama Lietuvoje_ tai nežinau, kuris
tarifas turi būti taikomas, Lietuvos, ar Latvijos (ir kuriai mokesčių
inspekcijai tas PVM paskui priklauso).

2. Neaišku, kaip buvo pateikta sąmata ir ar sąmatos pateikimo metu
paslaugas teikianti firma žinojo, kad perkanti organizacija nėra PVM
mokėtojas. Nes čia labai daug vietos ginčams, kuri pusė gi dabar tą PVM
turės sumokėti... Nuo to priklauso, ar sąskaita bus 10 000 + PVM, ar
suma + PVM = 10 000 LT :)