Tema: Re: PVM klausimas
Autorius: John Smith
Data: 2009-01-19 18:08:08
ne viskas taip lengvai kaip tau atrodo,
stai tau pvz - saskaita is Google (AdWords, pirkejas ne PVM moketojas) turi
toki prierasa:
Pagal etosios Tarybos Direktyvos 21.1(b) straipsn, paslaug gavjas
pareigojamas apmokti ios paslaugos PVM
taigi siuo atveju pirkejas turi priskaiciuot 19% PVM nuo gautos saskaitos
sumos, pateikti PVM deklaracija forma FR0608 (skirta ne PVM moketojui) ir
iki kito menesio 25 dienos ta PVM sumoket
manau cia ir bus toks pat atvejis - pardavejas is ES, paslauga suteikta
Lietuvos teritorijoje, pirkejas ne PVM moketojas.