Tema: Re: Q: PVM klausimas
Autorius: Dex
Data: 2009-01-19 15:09:46
apskritai, "pvm moketojas" yra eiline debiliska fraze neatitinkanti
tikroves, nes:

1. jei imone nera "pvm moketoja", tai nereiskia kad ji NEMOKA pvm. Pvm
mokam mes visi. tik ji negali "det jo i atskaita" kai perka kazka su pvm
is pvm moketojo, ir negali israsyti pvm saskaitos fakturos

2. jei imone yra "pvm moketoja", tai irgi nereiskia, kad ji TIK moka
pvm. Ji ir MOKA ir ATGAUNA pvm remdamasi PVM ir apskaitos istatymais.

Itariu, kad sioje situacijoje butent pats terminas "pvm moketojas" ir
sukele  sumaisti.