Tema: Re: Monitorius dizaineriui.
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2013-04-12 20:38:30
Neturiu supratimo. Tam, kad tai pastebetum, reikia nuolat prie tokio
monitoriaus sedeti ir kalibruotis kaip priklauso.
O kas liecia naudojamus CRT, tai pries kiekviena atsakinga darba, kur
bus koreguojamos spalvos, persikalibruoju. Siaip po menesio ant CRT jau
truputi jauciasi, kad kazkas yra ne taip su spalvomis. Nors cia velgi,
sunku buna pasakyti, nes pavaziuoja ne visos spalvos, o tik tam tikros,
sakysim, sviesus zalsvos ar gelsvos atspalviai, o kitka lieka daugiau
maziau normoje...

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt