Tema: Re: Monitorius dizaineriui.
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2013-04-11 17:10:58
mes belgams siunčiam po įrenginį kas metus. gavę - lyginame su kitais.
pačių monitorių kalibravimu nedaug teužsiėmam. pagrinde tik savo ūkyje,
o mūsų ūkyje išskirtinai iMac'ai ir cinemos.
karts nuo karto kokiam klientui sukalibruojam, bet tai yra visiškai
betikslis dalykas. dar niekur nemačiau tinkamos aplinkos darbui. o
neretai, įvertines darbines sąlygas - net nesuvokiu kam išvis to reikia.