Tema: Re: Monitorius dizaineriui.
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2013-04-11 21:18:53
Labai idomu tie visi tikslus aparatai, bet ar to reikia praktikoje?
Pagal priimtas taisykles praktikoje svarbu, kad matavimo paklaida (arba
spalvos tikslumas, pvz., atspaustame prufe) nevirsytu 3 deltu, tai yra,
kad paklaida butu daugiau maziau tokia, kad skirtumo zmogaus akis
nepajustu. Instrumentaliai tikslumas gal ir didesnis bus pamatavus, bet
vizualiai akis skirtumo nejaus. X-Rite tai uztikrina ir praktikoje to
pakanka, jei nedaromi kokie nors moksliniai tyrimai. Ar as ka nors ne
taip suprantu?

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt