Tema: Re: Monitorius dizaineriui.
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2013-04-11 12:16:52
pas man ant stalų i1pro, spectrolino, šūdeliokas display 2, gal dar
kažkas nenaudojamo ale radiusai (būdavo kartu su monitoriais).
tai čia kas liečia monitorius. kitiem tikslam yra daugiau.
i1pro2 kaip ir buvo planuose, bet jį pakeis Techkono SpektroScanas,
dabartinis spectroeye pradeda nebetenkinti ir atrado savo vietą spaustuvėje.
aš šiaip pasmalsavau, kokia įranga Valdas naudojasi ir kaip tikrina
rezultatus.