Tema: Re: webui sukurti
Autorius: Gangas
Data: 2009-08-14 14:43:44
Realizuoti techniskai savamoksliui tikrai problemu nesudarytu, taciau kiltu
labai dideliu problemu mastant "ka daryti", uzsakovas pradedantis, tad "ko
butinai reikia" nezino, savamokslis (na, su prielaida, kad patirtis nera
ypac ilga ir e.kom. rimtesniu sprendimu nedares, nes tu savamoksliu buna su
isimtim) taip pat panasiai zino, tad nei vienas, nei kitas nezino su kuo
susiduria realybeje eshopai, kas vyksta kintant uzsakymu kiekiui, kas vyksta
esant prekiu dinamikai, kaip efektyviai valdomas eshop online/offline
marketingas ir t.t.t.t., tas pagrinde ir apriboja padaryt gera sprendima,
kuris leistu efektyviai vystyti versla (atkreipk demesi, kad kalba ne apie
technines softo savybes, taciau apie jo funkcijas ir matyma i prieki).