Tema: Re: webui sukurti
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-14 14:37:43
Gangas wrote:
> Pastoviai su tokiom situacijom susiduriu, tad cia pastebejimai is praktikos
> ir patirties, teoriniu argumentu deliot nelabai turiu laiko ir nematau
> prasmes, bet nesunkiai butu galima ir teoriniu prirasyt aibe, gal kas
> turedamas laiko netinges prirasyti :-)
>
> P.S. Isimtys patvirtina taisykle. Isimciu buna, bet tai tas pats, kas kazka
> daugiau laimeti loterijoje.

Mane tiesiog užkabino frazė, kad vienam savamoksliui padaryti neina.
Įdomu būtų sužinoti kodėl. Nesakau kad aš pats taip imu ir padarau, ar
kad tikrai padarytų, bet kad visokių tų savamokslių yra... Atmeskim tuos
"savamokslius", kurie phpbb suinstaliuoja ir jau webmeikeriai, bet iš tų
kurie kažką normalesnio darė, tai manau kad atsiras nemažai galinčių gan
teisingą sprendimą sukurt.