Tema: Re: webui sukurti
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-14 14:32:54
BG wrote:
> Sveiki, kadangi krize, ir pinigu samdyt UAB'a nera galimybes, reikia kokio
> studento, gerai ismanancio apie web'u kurima, konkreciai reikia zmogaus ,
> kuris padarytu, arba perdarytu jau kokianors egzistuojanti shablona
> e-parduotuves pagal mano poreikius.   Kainu as tiesa pasakius nezinau ir
> nezinau net ka siulyti. Susitarimo reikalas. Taipkad jei yra
> susidomejusiu ,
> ar zinot tokius zmones :
>
> bogdan[eta]mail.lt

Manau protingiau būtų kaip tik UAB'ą rasti teisingą. Kuriam irgi krizė
ir kuris prašytų REALIŲ pinigų.
Ana, internetas pilnas skelbimų "sveitainė nuo 500Lt". Ir ne studentai,
o UAB su normalia patirtim ir pakenčiamu portfolio...
Galų gale kad ir ta pati gerakaina.lt ant to paties oscommerce sukasi
juk ir nieko.