Tema: Re: webui sukurti
Autorius: Gangas
Data: 2009-08-14 13:45:48
Tikrai yra visokiu studentu, paskutiniu metu kietu programeriu reciau buna,
bet buna, bet e.komercijoj reik gana rimtos patirties. Neuztenka buti geru
programeriu, kad padaryti efektyviai veikianti ir versla igalinanti daryti
produkta, tiesiog neiseina vienam savamoksliui be rimtesnes e.kom. patirties
kazka kokybisko padaryti.