Tema: Re: Torrent
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-22 22:29:20
> ...programuotojas ir yra konvejerio darbuotojas. sorry, bet realybe. yra
> dar adminai, architektai, vyr. programuotojai, proj. vadovai, pard.
> vadybininkai, dizaineriai, dbašnikai ir t.t. jeigu vienas viska bandysi
> apziot tai bus badas

Vienam ir nereik apžiot, bet suprast ką maždaug kitas daro vis tiek
reikėtu (net jei ir tik tam, kad galėtum keiksmažodžius pasiųst
teisingam žmogui už kvailą specifikaciją). Man tas formatas, kur gamini
kažkokią detalę, o už klausimus kam ji skirta baudžia, siejasi su
komunizmu :)
Na bet aišku, reik pradėt kokią socialinę akciją pavadinimu - "Nepamiršk
kaip įsukt lemputę!"