Tema: Re: Torrent
Autorius: fenix
Data: 2018-04-22 18:49:48
2018.04.22 17:45, cD-r0m rašė:
> [...]
> programuotojais, kuriančiais backendą bankų, draudimų ir finansinių
> įmonių sistemoms, kai kurie - team leaderiai ir tie, kurie dalyvauja
> susitikimuose su klientais. Jie iš pirmo žvilgsnio yra visiški computer
> geekai.
>
> Tie programuotojai (ne visi, bet didesnis procentas nei galima būtų
> tikėtis) neturi žalio supratimo apie tai kas yra kompų viduj, windowsų
> instaliuoti nesugebėtu, be DHCP nesugebėtu sujungti dviejų kompų į
> tinklą. Jiem "kompas stabdo, negaliu dirbti" yra tas pats kas 60 metų

sitas pavyzdys tinkamas. tai vadinasi supersiaura specializacija. as
galiu pavyzdziu ir daugiau duot: java programeris pamate, ka gali
out-of-the box wordpress/drupal ka gali, tai i nevilti puole - tipo "jau
viskas padaryta, kaip as bapkes uzdirbsiu?"

> Priedas prie istorijos - pažįstu ir vieną tinklistą, kuris per 15 metų
> darbo įmonėse su 500+ kompų, gamybos mašinų ir kitokių įrenginių vis dar
> nemoka užspausti UTP galo. Nesako, kad jam nereikia, ar tą daro jo
> pavaldiniai, sako aj nesuprantu aš čia.

gali but, kad pavirsium visa laika plauke, arba dare viska pagal
instrukcijas