Tema: Re: Torrent
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-19 01:37:35
Ale rimtai įdomu pasidarė. Jonai, ką tu ten iš tiesų darai mokykloj? Ką
dabar IT daro mokyklose?

Klausimas pagrįstas tuo, kad kai baigiau mokyklą 2009m. mokykliniai IT
darbuotojai (formaliai jie buvo ūkio skyrius ir turėjo pareigas tolygias
staliams ir keisdavo sulaužytas rozetes) buvo absoliučiai pašiepiantys
visą specialybę.