Tema: Re: Torrent
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-18 19:10:19
Klausimas šiaip yra gan logiškas, jei neturi supratimo kaip tiksliai
veikia torentai, kokį vaidmenį atlieką trackeris ir pan.

To nežinant, labai lengva įsivaizduoti nuorodą į failą, kurio serveryje
nebėr.

Tiesa sakant, aš tame klausime net įžvelgiu teigiamą žingsnį
šiuolaikinio IT supratime pas Joną Jonaitį.