Tema: Re: Xbox service in Lithuania
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-05 17:43:27
Tiesą pasakius, šitam threade iš niekam nieko neskleidžiau, apart to, kad
parašiau, kad aš nelinkęs registruotis bele kokiam saite, kuris to prašo.

O jei jau abstraktint, tai principe tavo erezijos apie visokių MS'ų
pūkuotumą nei kiek ne geresnės, o gal net ir blogesnės, nes aklas (pasi-)
tikėjimas bele kuo yra pavojingesnis, nei perdėtas atsargumas. Bet realiai
man px, kad tu bandai Putiną, Trumpą ar ten kokį BinLadeną vaidint,
religinio fanatiko neišgydisi, jis gali tik susisprogdint :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/