Tema: Re: Xbox service in Lithuania
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-05 15:35:40
Kokius dar duomenis? Tema šiaip buvo ne apie duomenis, o apie visokias
niekam nereikalingas registracijas.
Bet jei jau domiesi, tai aš adblokerį naudoju, kad reklamos kiekis naršyklėj
nepasiektų tokio lygio, kada reklamas aš pradėsiu pastebėt ir jos mane
pradės erzint. Jei Vovka sužinos, kad aš domiuosi IT, man giliai px (gi pats
sakei, kad man neturėtų būt ko slėpt :-)), kol jis nepradės su savo IT
veržtis į mano gyvenimą.

Nu ir galiausiai - nors tu suviduriuok įsivaizduodamas dėdes Googlėj ar MS'e
baltais ir pūkuotais, nu bet tu man niekaip neįrodysi, kad jie a priori
šventesni, nei randomu paimtas Vovka iš Petrogrado. Jau nešnekant apie tai,
kad jei konkretizuot situaciją, AdBlock Plus yra išnarstytas iki paskutinio
siūlelio, yra pateikti source kodai, jei norisi pačiam paieškot kabliukų ir
prisipist prie Vovkos (tiesa, jis iš Vokietijos, bet tai px iš esmės).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/