Tema: Re: Xbox service in Lithuania
Autorius: Nerijus
Data: 2017-10-05 14:26:05
On 2017-10-05 01:12 PM, Exo wrote:
> Žiūrėk, tau įdomiau gauti reklamą apie geimus, IT techniką ir
> automobiliu ar plaukų laką, tamponus ir nagų priauginimą?

	Man asmenishkai visai neydomu metus laiko, kiekviena diena gauti teliku
reklama PO TO, kai kokiam pigu.lt nusipirkau telika.

	Ten ka, idijotai dirba, tuose gugliuose ir mikrosoftuose?

	N. M.

	P. S. Ir ishvis, nenoriu kiekviename puslapyje matyti savo atvaizdo
veidrodyje, nes realiai uzhpisa. Po metu kitu, atrodo, kad kokiam jutube
ishvis nieko naujo nevyksta, o tik tavo "seni draugeliai" postina naujus
filmus. WTF? Noriu, nauju ideju, nauju veju, tikru naujienu. O ta
pernelyg didele personalizacija visa ta tiesiog atima.