Tema: Re: Xbox service in Lithuania
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-05 13:51:52
Aš reklamos praktiškai nematau ir negaunu, nu bent jau turbūt ne daugiau 10%
to, ką mato šiuolaikinės masės. O tų likusių 10% aš net nepastebiu, tai
realiai px, nors ir tamponų tos reklamos :-) Ir visais atvejais man jos
absoliučiai neįdomios, kad ir apie ką bebūtų.
Bet vėlgi, kiekvienas šūdpuslapis reikalaujantis registracijos, toks
jausmas, kartais tai daro ne dėl to, kad jo savininkas turėtų kokios
praktinės naudos, bet todėl, kad šiandien taip madinga. Arba va esminę info
apie save kai kurios kontorėlės sumąsto facebooke pateikt - pisau ir
spardžiau tokius verslinykus.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/