Tema: Re: e-mail paðto dëþës
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-10-02 04:48:34
Ir google  ir mail.ru turiu pasto dezes jau virs 10 metu. Mail ru
 dar maloniai nustebino daves 100gb nemokama virtualu diska, kai
 sugalvojo tiekti sia paslauga, jau gal 5 metai ir salygos
 nesikeicia. Tiesa ju paslaugomis, del kai kuriu priezasciu
 trejeta metu naudojuosi ribotai.
googlei matau priezasciu pasta
 daryt mokama. Ir jau tas pats minetas alfa.lt, kadaise buvau
 atidares pasto dezute spamui, nesinaudojau gal 10 metu, ne per
 seniausiai patikrinau- viskas veikia aktyvi, tai virs 15 metu.
 Kazi ar mokamos paslaugos stabilesnes uz situs nemokamus
 servisus.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----