Tema: Re: e-mail paÅ
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-10-01 01:28:49
yahoo meilas šiaip yra pasaulinio lygio @one.lt :), net hotmeilas ir tas
mažiau kreivai priimamas.

Bet yahoo nenaudočiau dar ir todėl, kad jie yra mirštantys ir šiaip
nelabai savo vartotojus mėgsta. Pvz. neaktyvius vartotojus jie po
kažkiek laiko ištrina, o tuos pačius vardus vėl leidžia registruot.

OP pasiūlyčiau gal net ir nebrangų sprendimą - nusipirk savo domeną ir
belenkokį hostingą, arba gmailo paštądėžę su savo domenu (kažkiek
kainuoja). Galėsi kad ir vardas@pavardė.lt pasidaryt, ar kokį ten laisvą
ir patinkantį rasi..