Tema: Re: e-mail pašto dėžės
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-01 02:25:07
Na parasčiausias būdas, ypač jei žaliuoji, mokėt babkes kokiai nors hostingo
kontorai. Idant iki minimumo sumažint rūpesčius, per jas paprastai galima ir
domeną registruot - pasakysi kokio domeno nori, sumokėsi babkes ir gausi
prisijungimus.
Į ką geriau kreiptis nepatarsiu, šiaip vienas seniausių ir žinomiausių būtų
serveriai.lt, tik nežinau kaip ten kainų lygis, t.y. gal kažkas hostingą
vienai mailo dėžutei ir pigiau siūlo.
Mailo atveju hostingo provaiderio stabilumas svarbus tik tuo atveju, jei
naudosiesi webmailu ir/ar IMAP'u, t.y. visus laiškus laikysi pas
provaiderį - jei anas staiga nuspręs dingt, dings ir tavo laiškai. Jei viską
saugosi pas save, t.y. pasiiminėsi laiškus per POP3, tai tikriausiai galima
bandyt ieškot tiesiog pigiausio varianto - dingus provaideriui tereikės savo
domeną perkelt kur nors kitur - šiek tiek judesio ir migracijos proceso metu
neveikiantis muilas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/