Tema: Re: e-mail pašto dėžės
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-01 01:52:22
Tikrai taip, kaip žinia, nėra ant svieto nieko amžino, mane kažkada užpi....
periodiškai dingstantys nemokami ir nebrangūs mailų dalintojai, kokiam
googlui aš visai nenoriu visas prisiduot (plius ir dėl jų nesu 100% tikras,
kad gmail'as pragyvens bent ne trumpiau, nei aš :-)), tai paėmiau sau domeną
ir spakaina. Tiesa, jei hostint ne pas save ar pas kokį korešą nemokamai,
tai bendroj sumoj gausis kiek daugiau nei 10Eur metams, bet užtai minimum
netikėtumų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/