Tema: Re: ipad air kasdienis naudojimas?
Autorius: Trolis
Data: 2016-12-16 13:55:00
2016-12-14 12:28, fenix@h rašė:
> krc, esu dilemoje. yra sansas pasiimti  uz ~230 pinigu ipad air,
> visiskai idealaus stovio, tik turiu rimta klausima - ar imanoma juo is
> viso kazka dirbti? office, browsingas ir pan. teksta surinkt reikes of
> course. ios bus jei ne naujausias, tai sakykim ~3-6 men senumo, su
> nulauzimu nezinau, nes nedariau, nemoku. klaviaturos external yra?
> kitaip sakant, ar ji galima kazkokiais burtais priversti buti bent jau
> pusetinu laptopo pakaitalu ar nesvajot? jeigu tik turinio consuminimui,
> tai man tas neidomu.

> [...]

Lenovo Miix 700.
Nu žiauriai patiko. buvo nedidelių minusėlių, bet dirbti tikrai puikia
buvo galima, naudojau nemažai ir kaip plančetkę. truputį bouncino
klaviatūra, bet mažmožis. O pieštukas ir touchscreen buvo žiauriai
faina. Labai patogu klientams rodyti, piešti ir žymėti tiesiai ant
ekrano, pdf.

Ėmiau 256 GB, 8 GB ram, 12"

Bet... ėmė ir numirė. Numirė motininė plokštė ir pnš. Pinigus
grąžinausi, pakaitalo neėmiau, nes pasikeitė darbo pobūdis ir nereikėjo
mobilumo.

O mobilumas- visiškai pzdc. Aš esu už tokio pobūdžio projektus, bet
manau, kad reikia pilnavertės OS - nežinau ar bus gerai ipad air.