Tema: Re: ipad air kasdienis naudojimas?
Autorius: Exo
Data: 2016-12-15 10:35:27
Reakcijos laiko. Aš syncinu dafiga skirtingų dalykų su daug failų. Pats
geriausias pvz. yra geimų seivai (kaikurie jų būna labai dideli), tai prieš
perkėlimą onedrive kol susincindavo, pasenti buvo galima, po perkėlimo
akimirksniu. Ir aš čia akcentuoju ne greitį siuntimo, o reakcijos laiką t.y.
per kiek laiko realiai pradeda siųsti failą į servą.... Arba kitas variantas
editini wordą su tabletu, užknisa ateini prie stacionaraus, o jis dar
nesusisinkinęs. Tai po perkėlimo, nieko panašaus nebevyksta....

Exo

On 2016-12-15 10:22 AM, Exo wrote:
> Po to kai MS'as pastatė servus EU  skirtumas atsirado ir labai didelis,
> rimtai...
>
> Exo

Greicio? Teisinis? Saugos?

N. M.