Tema: Re: ipad air kasdienis naudojimas?
Autorius: MRT
Data: 2016-12-14 22:13:30
> krc, esu dilemoje. yra sansas pasiimti  uz ~230 pinigu ipad air,
> visiskai idealaus stovio, tik turiu rimta klausima - ar imanoma juo is
> viso kazka dirbti? office, browsingas ir pan. teksta surinkt reikes of
> course. ios bus jei ne naujausias, tai sakykim ~3-6 men senumo, su
> nulauzimu nezinau, nes nedariau, nemoku. klaviaturos external yra?
> kitaip sakant, ar ji galima kazkokiais burtais priversti buti bent jau
> pusetinu laptopo pakaitalu ar nesvajot? jeigu tik turinio consuminimui,
> tai man tas neidomu.

> [...]

o yra is to tolkas, kai uz ~289 Eur yra kazkas panasaus i tinkamesni?
https://www.omnitel.lt/privatiems/plansetiniai-kompiuteriai/lenovo/tab-miix-310-wi-fi-10-1-64gb
Nieko afygeno, bet tokiam kainu intervale ir ne alibabaseje,
siulo QuadCore su 4GB RAM ir 64 eMMC (kai anksciau eijo 2GB/32eMMC)
Aj, klava visai nieko ir pilnas USB portas yra..
Darban tris tokiu paemem.