Tema: Re: ipad air kasdienis naudojimas?
Autorius: Exo
Data: 2016-12-15 11:02:08
Lenkai turi draiverius, bet niekam neduoda, aš nunešiau į garantinį ir po
apsilankymo pas lenkus, colorovo grįžo su teisinga Win10 versija, kur viskas
veikia...

Exo

"MRT"  wrote in message news:o2tlus$5d1$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai va tas lenovo už 289€ tai dar gal ir variantas, o tuos visus colorovo
> tai aš pats maigau, kaip ir rašei - tragedija...

Colorovo po Win8.1 upgr. i Win10 - nepavyko susidraugauti su rotation
sensorium.
Vaizdas aukstyn kojom, tai isjungiau pati sensoriu per Device Manager...

Lenovo minusiukas, kad raiska nera FHD tame uz 289Eur.