Tema: Re: kitaisko dvb-t tiunerio softas?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-15 18:46:49
Aš irgi paleidau su RTL2832U televiziją. Įdiegiau draiverius iš
http://www.rtl-sdr.com/forum/viewtopic.php?p=2531
Po to nuėjau į "Įrenginių tvarkyklė", prie USB susiradau savo įrenginį,
paspaudžiau ant "Ypatybės", pasirinkau "Tvarkyklė", "Naujinti Tvarkyklę",
"Mano kompiuteryje ieškoti tvarkyklės programinės įrangos", "Leisti
pasirinkti iš mano kompiuterio įrenginio tvarkyklių sąrašo", ir pasirinkau
64.1.801.2012 tvarkyklę. Dabar Prog DVB rodo tvarkingai. Nežinau, kaip bus
perkrovus kompą, turbūt vėl paleis Zadig įdiegtą tvarkyklę.

"Satrapas"  parašė naujienų news:nre5rp$5pi$1@trimpas.omnitel.net...

draiveriai realtekinia islupti is iso failo,kuris duotas,marijono duotoj
nuorodoj
escioje temoje. setup.exe  https://goo.gl/YO7sVP

Zinoma as nedariau taip kaip ten aprasyta.Dariau paprasciau.
Device meneger kelis kartus uninstal su delete driver software.
Ir paskui su setup.exe dar pasiule uninstall. Paskui install.
ir is karto disable automatic driver update