Tema: Re: kitaisko dvb-t tiunerio softas?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-11 15:03:50
Pakūriau su WinUSB draiveriu, bet garsas su HDSDR labai nekoks. Per
iškraipymus girdisi ką šneka ant 89 MHz, bet suprasti neina nieko. Kaip pas
tave su garsu? FM radijos kalba normaliai?

"fenix@h"  parašė naujienų news:nr1vos$2u7$1@trimpas.omnitel.net...

2016.09.10 23:48, Sniegas rašė:
> Vadinasi kaip ir mano - kitaicai nukopijavo, pardavinėja, bet kaip
> visada pardavinėja neveikiančius daiktus. Jų stilius. Aš turiu ir TBS
> 5220 USB stick, tas su sdr neveikia, bet Prog DVB tvarkingai rodo.

regis issiaiskinau: su sdr veikia kai draiveris per zadig WinUSB, kai
firminis Realtek - tv programkes rodo gyvybe, atpazysta, bet nieko
nepagauna. sdr tada neveikia